Tietoa meistä

Me olemme Kyosun - aidon Matcha-teen vartijat 

kyosun_logo_CB-pozitiv

Salkkumme esittelee modernia ja terveellistä elämäntapaa. Keskitymme vähemmän tunnettujen tuotteiden popularisointiin ja/tai perinteisten tuotteiden innovatiiviseen jalostamiseen tai tarjoamiseen.

 

Kyosun-yritys on Matcha-tee-tuotemerkin tuotteiden johtava toimittaja:

→ Liiketoiminta,
→ Ravintolat, 
→ Hyvinvointi- & kuntokeskukset

 


 z-japonska

Originaalinen matcha tee tulee vain Japanista

Työskentelemme maailman suurimpien matcha-teen tuottajien kanssa

100% teelaatua kiitokset lentorahdista

Tilaamme tuoretta teetä 6 kertaa vuodessa. Sitä ei kuljeteta konteissa, joissa se matkustaa monta viikkoa.

Mitä?

porce

Uniikkipakkaus annospakkauksissa

Tiedämme, kuinka nopeasti matcha-teen laatu heikkenee suurempien pakkausten avaamisen jälkeen. Todella sääli, eikö totta?

 

Olemme valppaita, minkä vuoksi testaamme ja uusimme laatusertifikaatit säännöllisesti 

.

 

Meillä on luonnollisesti BIO-sertifikaatit ja 9 muuta laatusertifikaattia, minkä vuoksi matcha-tee täyttää tiukimmat rajat EU:n sisällä myytäväksi Jokainen Japanista tuotu uusi erä testataan. Voit olla varma, että matcha-teessämme ei ole Escherichia coli -bakteeria, torjunta-aineita, raskasmetalleja, elohopeaa, hiivaa tai hometta.

 

Matcha-tee on meille sydämen asia

 

Tukkutarjouksia varten ota yhteyttä osoitteeseen info@originalmatcha.de

 

Rakkaudellamme teetä kohtaan on jo 10-vuotinen historia

 

Petri Patočka ja Jiří Devát perustivat 17. lokakuuta 2009 yrityksen, joka tuo kukkateetä Tšekkiin. P+D: "Yhdessä tarjosimme näitä ravintoloita koko Tšekin tasavallassa ja solmimme liikesuhteita."

 

Ensimmäisen vuoden jälkeen kauppa alkoi hiljalleen kukoistaa ja liikekumppaneista tuli ystäviä. Yrityksen Čajová květina, s.r.o. perustaminen

 

Ensimmäiset mielenkiintoiset tulokset ja liikevaihtomme on ensimmäistä kertaa ylittänyt miljoonan kruunun rajan. Kukkatee on yhä suositumpi ravintoloissa ja tavoitamme asiakkaamme myös mielenkiintoisen uutuuden - alennusportaalien - ansiosta. 

 

Petr päättää tuoda luonnonmukaista matcha-teetä Tšekin markkinoille. Yhdessä Jirkan kanssa hän uppoutuu tämän ainutlaatuisen teen tutkimiseen, ja he päättävät ottaa rohkean askeleen - he haluavat tarjota matcha-teetä modernilla konseptilla.

P+D: "Olimme ensimmäisiä, jotka tarjosivat annosteltua matcha-teetä, ja löysimme vihdoin yrityksen, joka pystyi valmistamaan pussit. Ravistimesta tulee osa nykyaikaista valmistusta, ja yhdessä 2 g:n pussien kanssa matcha-teestä tulee hitti valmistuksen helppouden ansiosta."

Syksyllä 2012 Petr matkusti Japaniin esittelemään modernisoitua matcha-teen valmistustaan teemestareille. He ovat vaikuttuneita Petrin innovatiivisesta valmistusmenetelmästä ja esittelevät hänet Japanissa asuvalle teeharrastajalle Jiri Rohanille. Jiri auttaa meitä tutustumaan tunnettuihin teealan persoonallisuuksiin. Perustamme Facebook-sivun Matcha Tea ja ryhdymme töihin.

 

Johtuen luonnonmukaisen matcha-teen jatkuvasti kasvavasta kysynnästä päätämme lopettaa kukkateiden myynnin ja omistautua kokonaan matcha-teelle. Liikevaihtomme ylittää ensimmäistä kertaa 5 miljoonaa, ja olemme Tšekin tasavallan ensimmäinen yritys, jonka ainoa päätuote on matcha-tee.

 

Matcha-tee laajenee. Tämä äärimmäisen haastava vuosi on täynnä esityksiä. Otamme yhteyttä ravintoloihin, baareihin, osallistumme erilaisiin tapahtumiin. Matcha-teetä sisältäviä tuotteita syntyy lisää, ja olemme tehneet ensimmäisen tv-esiintymisemme.

 

Jatkamme esittelysarjaa ja muutamme uusiin tiloihin Osadní-kadulle, jossa avaamme ensimmäisen Matcha Pont -myymälän. Yrityksen liikevaihto ylittää 14 miljoonaa.

 

Vuoden puolivälissä päätimme suunnitella Matcha Tea -brändin täysin uudelleen. Ehkäpä siksi vuosi 2016 on ennätysvuosi. Saavutamme 26 miljoonan liikevaihdon.

Laajennamme jatkuvasti asiakkaidemme portfolioita ja tulemme myös ulkomaisille markkinoille. Valitettavasti myynti on romahtanut 9 %. Teemme tilannekatsausta, analysoimme, konsultoimme asiantuntijoita ja määrittelemme vuoden 2018 strategiaa.

Myyntiluvut kasvavat ja päätämme pakata matcha-teet itse. Ostimme "koneen" ja nimesimme sen Mazlikiksi. Järjestimme monia kilpailuja ja lähetimme yhden voittajista Japaniin 10 päiväksi. Saavutimme ennätysliikevaihdon 27 miljoonaa.

Me juhlimme 10-vuotisjuhlaamme. Tarkastelemme vakavasti käyttämiemme pakkausmateriaalien koostumusta. Tarkkailemme muita markkinoita ja mietimme, mitä uutta voisimme tarjota teille.

Olemme selvinneet logistisesti haastavasta muutosta uusiin tiloihin Kbelyyn. Näin voimme rauhassa valmistautua tiukkoihin tarkastajiin. IFS-standardin täyttäminen on uusi todiste tuotteidemme korkeasta laadusta ja turvallisuudesta, joka on verrattavissa maailman johtaviin elintarvikevalmistajiin.